Komerční příspěvky mohou vkládat pouze uživatelé, kteří si jejich zobrazení zaplatí. Více info - FAQ.

Blog o zdraví, kráse, čistotě, práci prostě o životě :)

Finclub Vám nabízí velké množství výrobků z oblasti zdraví, krásy a péči o domácnost. Chceme pomáhat všem na cestě ke zdraví, k úspěchu a seberealizaci. Využívejte výhod zákaznických a spotřebitelských klubů za nákup jejich výrobků. Připravujeme dárky, slevy, akční balíčky, speciální nabídky a spoustu dalších výhod - třeba i možnost výdělku a kariéry. MOJE STRÁNKY

Poznejte, jak se v síťovém marketingu vytváří skuteční milionáři! - pokračování 1

 


Rendy Gage, legenda síťového marketingu, vytvořil víc MLM - milionářů a MLM - multimilionářů, než nikdo jiný.  Jak vyklouznout z pasti pro kopáče, vybudovat fungující duplikaci a styl života rokových hvězd?

 

Jak vysvětluje Rendy, skutečné bohatství v síťovém marketingu se vytváří pouze za přítomnosti všech potřebných faktorů. Musíte se připojit ke správnému programu ve správný čas, pokud chcete, vybudujete si styl života rockových hvězd. Je velmi důležité, abyste už byli v systému, když vzniká exponenciální růst.



Ovšem prakticky každý distributor si myslí, že jeho program se blíží k momentu exponenciálního růstu. Ale výzkum industrie a nejrůznějších obchodních možností ukazuje, že to není pravda. Zde uvedu výčet pěti skupin, o kterých vypráví Randy Gage na svých trénincích.

Kategorie 1 – Podvodníci

Tyto společnosti velmi často cítí exponenciální růst. Ale trajektorie jejich růstu se prudce přeruší, když k nim přijdou na kontrolu výkonné úřady, což se nevyhnutelně stává při činnosti podobných obchodních schémat.



Je velmi důležité pochopit, že obchodní možnosti z této kategorie nejsou síťovým marketingem, i když tvrdí opak. To mohou být řetězové dopisy, finanční pyramidy i další schémata, které se vytváří pouze proto, aby se peníze dostaly k vrchním strukturám a přetékaly z jedné kapsy do druhé. Podobná organizace je nelegální a způsobuje lidem utrpení.

Kategorie 2 – Stará garda

Tyto společnosti už zahájily exponenciální růst a udržovaly si ho během značné doby. To jsou společnosti s miliardovým obratem zboží a lidé, kteří vstoupili do časné etapy a byli důvodem růstu těchto společností, vytvořili pro sebe důležité pozice. To jsou dobré společnosti, navrhují stálost a vyhlídky pro zajištění trvalého příjmu.



Nicméně většina expertů tohoto průmyslu souhlasí s Randym, že šance vybudovat velké bohatství v takových společnostech už není. Dosáhly již stádia zralosti, což bude silně překážet nováčkům, kteří v takových společnostech chtějí vytvořit velké bonusy.

Kategorie 3 – Fletlajneři

Společnosti této kategorie lze přirovnat ke kamarádkám nevěsty, které se nikdy nevdají. Mohou pracovat dlouhou dobu, ale nikdy se nevydají na křivku exponenciálního růstu. Jediný růst, který zažívají (pokud je) – je růst v aritmetické progresi, obvykle probíhá při otevření nových trhů. Na trzích, kde pracují dlouhou dobu, si tyto společnosti nemohou udržet pozornost publika.



Existuje spousta příčin, kvůli kterým tyto společnosti nepřejdou na exponenciální růst. Často se to děje proto, že jejich produkt není životaschopný, kompenzační plán nenapomáhá správnému chování distributorů nebo má firma špatný management.



Distributoři z těchto společností si často myslí, že exponenciální růst je nemine a co nevidět musí přijít. Ale historie ukazuje, že společnosti, které zažily exponenciální růst, to udělaly v prvních letech existence. Prakticky není možné vybudovat spolehlivé bohatství ve společnosti fletlajneru, pokud kvůli tomu nejste připraveni obětovat desetiletí svého života.

Kategorie 4 – Podomní obchodníci

Tyto společnosti možná vyvolávají víc nepochopení, než jakékoliv jiné, protože většina lidí nechápe rozdíly mezi modelem malého podnikání (s důrazem na maloobchodní prodej) a modelem velkého byznysu (vybudování duplikací a velkého týmu distributorů, kteří vytváří velký obrat zboží).



Tyto programy nabízejí telekomunikační služby a diskontní karty, klimatizace a vodní filtry, pojistky i další zboží, které vyžadují návyk prodávání. Ale problém spočívá v tom, že nedodržují vzorce stavby bohatství v síťovém marketingu:

Vytvoření velké skupiny lidí, kteří dělají

několik snadných činů v průběhu dlouhotrvajícího doby

Ve skutečnosti je pouze 10% celého obyvatelstva přirozenými prodejci. Mají vypracované praktické znalosti prodeje, nemají strach z odmítnutí a také stále hledají nové zákazníky. Jezdí po městě ve svém autě, celé dny poslouchají motivační nahrávky a říkají si, Já zbožňuji slyšet ne, protože každé další Ne mě přibližuje k odpovědi Ano!



To znamená, že 90% všeho obyvatelstva nejsou prodejci. Neví, jak je třeba prodávat, neradi to dělají a také se k smrti bojí odpovědi Ne. Nechtějí věšet na saka kartičky s hesly, dělat chladné telefonáty a lepit se na neznámé lidi v obchodních centrech. Rádi kupují výrobky pro sebe a cítí se komfortně, doporučují je svým přátelům. Těžko vidí sebe v roli prodejce.



V důsledku, těchto 90% lidí nechce dosáhnout úspěchu v podobných společnostech. Mohou se připojit k podobným společnostem, když je dobrý následek výrobků, ale jakmile tato práce narušuje jejich komfort, hned odcházejí z byznysu nebo se znovu stávají běžnými klienty.



Pokud chceme následovat první část vzorce – vybudovat velkou skupinu lidí, kteří dělají několik snadných činů – tak má smysl pracovat s 90 % obyvatelstva, ale ne s 10 %. Obrovský nedostatek podobných společností - podomních prodejců spočívá v tom, že jejich přístup je zaměřen pouze na 10 % obyvatelstva – na prodejce.



Dobrý prodavač je schopný vybudovat velký příjem v podobných společnostech. Nicméně tento příjem bude záviset na trvalém každoměsíčním úsilí vynaloženém na nahrazení těch, kdo odchází z byznysu, novými lidmi. To znamená, že nemají skutečný pasivní příjem a jsou také odsouzeni zůstat kopáči po celou dobu, co pracují v této společnosti.

Kategorie 5 – Svatý Grál

Skutečné bohatství v síťovém marketingu se vytváří ve firmě z této kategorie. To je nová společnost, která má vše potřebné, aby dosáhla trvalého exponenciálního růstu a stala se další mnohomiliardovou historií úspěchu. Právě v takových společnostech se tvoří vrcholové pozice a spolehlivé bohatství.



Ovšem, každá nová společnost chce věřit v to, že je ta nej. A distributoři v těchto společnostech Vám nezáměrně neříkají pravdu. Oni svatě věří v to, co říkají. Ale bohužel, většina z nich nemá dost zkušeností, vědomostí a vize, aby skutečně pochopili, jaké faktory jsou nutné, aby společnost zažila exponenciální růst.

Pokračování příště…

www.fcc.wbs.cz



 


21.10.2009 - Práce a kariéra - Komentářů:1 - Přidat komentář - Přečteno:13906x

Názory čtenářů

Jentak 21.10. 9:26
ježííš! tohle je na mě moc složité a působí to dost odpudivě- brr- a to mlm znám a dělám. Ale už se těším na pokračování faktorů, exponenciální růst,aritmetickou progresi,industrie a vzorce...
Poslední
Přihlášení - registrace


Nejnovější texty
Pedig a Slovensko
Ošetření pleti krok za krokem
Pracovat tvrdě nebo chytře? Volba je na vás
Nová antioxidační kosmetika s GOJI a granátovým jablkem
Za pár kaček spousta oblečků
Skvělé slevy 20% a 30%
Pro voňavé, klidné a spokojené dítě
SLEVA 15% - VYUŽÍVEJTE VÝHOD
Slevy 20% a 30% - Nakupujte výhodně
Test na skryté krvácení ve stolici může zachránit život
Jak být odolný a nebát se číhajících nástrah

-Zuzik- - Fotogalerie
Reklama:
Další blogy - deníčky
Šikovné odkazy (882)
recepty (581)
ANDROMEDA (490)
Moje oblíbené recepty (443)
Hlbší pohľad na život (371)
Moje závislosti (151)
Skupča :-)) (141)
Najkrajšie slová (134)
Navody/Tutorials (127)
Patchwork (102)
RECEPTY (89)
Zajímavosti pro všechny (77)
Sem a tam (72)
Pleteme s Dulinkou (72)
OLINKA -OLDŘA (69)
Cesta za růží (66)
Vítejte a pomějte se! (65)
Postřehy z mojí hlavy (62)
Tvořivý blogísek (56)
Zajímavé články na internetu (53)
Blog o zdraví, kráse, čistotě, práci prostě o životě :) (50)
Kosmetika Avon.net (48)
Váš nejmilejší polštářek ke snění! (48)
Všechno nebo víc (44)
Felis Sapiens (43)
Můj bloček (42)
Povídky (41)
Život okolo mne (41)
Recepty (40)
hobbyland Milib (39)
Nápověda - FAQ
Co je to blog nebo deníček?
Můžu si založit svůj vlastní?
Může si někdo cizí číst mé příspěvky?
Přečtěte si